A weboldal 320px-es felbontás alá nincsen optimalizálva.

Kérjük tekintse meg nagyobb felbontású eszközről oldalunkat!

az iroda.hu csoport tagja

Nyelv / language

Kedves Felhasználónk!
Oldalunk megváltozott, hogy még jobb minőségben tudjuk kiszolgálni mind a kereső ügyfeleket, mind pedig a szakmát. Az üzlethelyiség keresés továbbra is a retail.hu portálon, míg a szakmai információk, hírek a realista.hu oldalon találhatók meg.
retail.hu az iroda.hu csoport tagja
  • Kulcsszavas keresés

    Szűrők törlése
  • realista.hu

Az év eseménye: átadják a megújult Árkádot

Szeptember 19-én megnyitja kapuit az újjávarázsolt és közel 20.000 négyzetméterrel kibővült Árkád Budapest, amely 68.000 m2-nyi bérbeadható területével hazánk legnagyobb bevásárlóközpontja lett. Az üzletközpont a nemzetközi márkák és ikonikus brandek kedvelt célpontja, hiszen egész évben számos márka nyitotta vagy nyitja meg üzletét az Örs vezér téri komplexumban. És az újdonságoknak még nincs vége!

2013 kiemelkedő évszám az Árkád Budapest életében, hiszen miközben márciusban a 20.000 négyzetméternyi bérbeadható területtel rendelkező Árkád 2-t átadták a nagyközönségnek, a 2002 óta üzemelő régi épületet újjávarázsolták, hogy szeptemberi megnyitásával az Örs vezér téri center Magyarország legnagyobb és egyik legmodernebb bevásárlóközpontjává váljon. Már az Árkád 2 átadásakor megtapasztalhattuk, hogy az ECE legújabb hazai fejlesztése a dizájn, az új funkcionális követelmények, valamint a technikai felszereltség szempontjából a 21. századi igényeket elégíti ki. Szeptember 19-e pedig nem csak egy lényeges mérföldkő az Árkád Budapest életében, hanem valóságos újjászületés.

Olyan régiós szinten is kiemelkedő üzlet- és városközpont jött létre, amely a legújabb társadalmi igényeket és vásárlói szokásokat is képes kielégíteni a márkaválaszték és a szolgáltatási paletta jelentős bővülésével, illetve a divatipar hiányzó szegmenseinek bemutatásával. Az átalakított belső terek, a kellemes atmoszféra, az izgalmas színvilág, a modern építészeti megoldások és az esztétikai igényesség szinte magába szippantja a látogatókat, akik Budapest új, ikonikus épületében tölthetik szabadidejüket és tapasztalhatnak meg új vásárlási élményeket. A régi és az új bérlők is – megértve az idők szavát – olyan üzlethelyiségeket alakítottak ki, amelyek a legújabb dizájn trendeket és értékesítési filozófiákat is figyelembe veszik.

Már az Árkád 2-ben olyan márkák és szolgáltatók jelentek meg, mint a Van Graaf, az iStyle, a Biohair, vagy éppen az UPC. Mindemellett többek között az Interspar, a Hervis, a New Yorker, a Libri és a Deichmann is nagyobb alapterületű üzletet nyitottak az új épülettömbben a régiek helyett. De a Reno, a dm drogéria, a Rossmann szintén nagyobb vásárlótérrel fogadja majd látogatóit. És ezzel a márkaeső még nem ért véget, hiszen más brandek is érkeztek: így a Helly Hansen és a Starbucks is respektálta az Árkádra jellemző kiemelkedő látogatószámot, kitűnő lokációt és igényes bérlői-szolgáltatói mixet.

Az ECE által fejlesztett új kiskereskedelmi „szentély” az ikonikus márkákat is vonzza magához. Így február óta egy közel 300 m2-nyi Nike-márkaüzlet fogadja a vásárlókat, majd az amerikaiak büszkesége a GAP augusztusban tárta szélesre kapuit a rajongók előtt. A kultikus brandek felsorolásának még nincs vége, hiszen a kiskereskedelmi piac lakmuszpapírjának tartott Inditex csoport is letette „névjegyét” az Örs vezér téren. Ahol a cégcsoport márkái megjelennek, ott igazi jövőképet és fellendülést remélhet a retail-szektor. A régóta üzemelő Zara-bolt mellett a Stradivarius volt a csoport első fecskéje idén februárban, majd ezt követte augusztusban a Bershka igazán impozáns, 830 négyzetméteres üzlete, most pedig a Pull&Bear csatlakozik a társakhoz. Végezetül az ikonmárkák „vadászata” során ne feledkezzünk meg a LEGO-ról sem, amely még tavaly ősszel jelent meg az első hazai márkaüzletével az Árkádban.

A bevásárlóközpont azonban nem csak a bérlői mixet bővíti és színesíti, hanem új innovatív tereket is létrehozott, így például még a idén átadják  az első „designer zónát” Magyarországon, ahol hazai divattervezők termékeit vásárolhatják meg a látogatók. Ez egy igazán különleges lehetőség arra, hogy a hazai tehetségek és tervezők közelebb kerüljenek a vásárlókhoz és olyan lehetőséget kapnak, amely egyedülálló kezdeményezés hazánkban. Azonban a különleges koncepcióknak ezzel korántsincs vége, hiszen egy „start zónát” is kialakítottak, ahol az Árkád a kis magyar induló vállalkozásoknak nyújt bemutatkozási lehetőségeket, valamint kedvező feltételekkel biztosítja a megjelenést a bevásárlóközpontban.

Soroljuk még a felhozatalt! A CCC Shoes több mint 700 négyzetméteren kínálja majd portékáit, emellett más, jól ismert márkák is érkeznek (Street One, Lee Wrangler, Borgo, Gas Jeans, Sugar Bird), hogy az üzletválaszték valamennyi célcsoport igényeit kielégíthesse. A divatmárkákon kívül más üzletek is megjelennek: új City SPAR bolt várja a vásárlókat, valamint a különleges termékeiről ismert Norbi Update is nyit egy speciális élelmiszerboltot. Az új szolgáltatások között pedig megemlíthetjük a családok kényelmesebb vásárlását szolgáló „Kölyökpark” gyermekmegőrzőt, a vendéglátóipari egységek széles tárházát, valamint a Raiffeisen Bank és a Budapest Bank is új fiókot nyit, miközben az MKB Bank és az OTP Bank is nagyobb egységgel várja ügyfeleit.
 

  • forrás: retail.hu
  • Megosztás:
Iratkozzon fel a Napi Hírfigyelőre!